گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

جدال

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

وقتی سرم شلوغه و وقت نمیکنم مبایلمو چک کنم، کمتر به اون فکر میکنم. باید خودمو مشغول کارای مختلف کنم. البته فکر اون آنقدر درونم قویه که باید چند برابر یه ادم معمولی کار کنم تا جلوی افکار مزاحم گرفته بشه.

عکس پروفایلمو عوض کردم. توی عکس کتونی پوشیدم. وقتی با اون بودم مثل اون بندهای کتونیمو یه طرف میبستم. وقتی ازش جدا میشدم بهش گفتم همه چیزم که فراموش کنم هر روز وقتی بند کفشمو یه طرفه میبندم یاد تو میوفتم. 

حالا روزی چندبار عکس پروفایلمو چک کردم و روش زوم کردم و هربار از خودم پرسیدم یعنی اون این عکسو میبینه؟ یعنی میفهمه که من هنوزم بند کتونی هامو مثل اون میبندم؟ اگر بفهمه به خودش چی میگه؟ خوشحال میشه که من هنوز دوسش دارم؟ با به حالم افسوس میخوره که از دستش دادم؟ 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۱
گلاره ...

نظرات  (۲)

۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۳۹ نویسنده ناشی
اگه اینقدر ریز بین و دقیق بود  بابند کفش بجایی برسه که جدایی اتفاق نمیافتاد
پاسخ:
مساله اینه که دقیقا همینقدر ریزبین و دقیق بود! 
۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۴۲ نویسنده ناشی
ولی محبت شما را حتما ندید 
پاسخ:
شاید. شایدم من محبت اونو ندیدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی