گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

دو دوتاچارتاهای من

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

 تنها باری که بعد از یک سال دیدمش، بهم گفت دوس دختر قبلیش از شوهرش جدا شده و برگشته پیشش. میگفت یه مدت خیلی با هم خوشحال بودیم ولی بعد رابطه مونو قطع کردیم. 

وقتی به اون دختر فکر میکنم احساس میکنم خیلی شبیه منه. حتی تشابه ظاهری کمی هم با هم داریم. یعنی شاید من شبیه اون بودم که امیر بعد از اون عاشق من شد و من شدم دومین عشق نافرجامش.

با این أوصاف میشه پیشبینی کرد که اگر من هم مثل اون دختر برگردم، حتما مثل اونا بعد مدت کوتاهی دوباره رابطه مون به هم میخوره! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
گلاره ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی