گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

آغاز

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ق.ظ

من گلاره ام.

قبل تر ها وبلاگ می نوشتم.

چند سالی می شد که عادت نوشتن رو ترک کرده بودم.

تا اینکه دوباره حجم زندگی انقدر زیاد شد که توی ذهنم و توی دلم جا نگرفت.

تصمیم گرفتم یه جا خودمو رها کنم و تمام کلماتی که ذهنم رو درگیر کردن بریزم بیرون. 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
گلاره ...

نظرات  (۱)

همه برای رها کردن خودشون به وب پناه میارن:)
خوش اومدین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی