گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

ناکوک

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ
هنوز تمام موسیقی ها من را به یاد تو می اندازند و من مدت هاست که با شنیدن هر آهنگی بغض می کنم و بخشی از قلبم که هنوز جای توست می خواهد فریاد بزند. 
امروز هم یکی از آن روزهاست که spotify خاک خورده ام را باز کردم و باز تو... باز تو... 
کاش یک روز اینجا را پیدا کنی! 
و باز همان ثانیه همیشگی، که دستم را بردم طرف گوشی که به تو پیامی بدهم ولی... نه. این بار نه. 
من دارم غرور از دست رفته ام را باز میابم، ای موسیقی ناتمام زندگی من. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
گلاره ...

نظرات  (۱)

قشنگ بود
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی