گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

چادر نماز

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ق.ظ

بعضی چیزها به آدم عجیب آرامش می دهند. 

من خاطره های خوبی از مذهب و آدم های مذهبی ندارم. با این حال  هر روز با چادر نمازم -که به تازگی مادر همسر برایم فرستاده- عشق بازی می کنم. وقتی کتاب می خوانم یا کنار همسر چای می نوشم چادرم را روی پاهایمان پهن می کنم و موج آرامش به قلبم سرازیر می شود. 

چیزهایی هستند که از آنها دل خوشی ندارم ولی اینجا عجیب نوستالژیک و آرامبخشند.

همسر پیراهن پر از شکوفه برای من خریده و دیشب زیر چادرم پنهانش کرده بود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
گلاره ...

نظرات  (۱)

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۰ نویسنده ناشی
سلام حجاب ربطی به مذهب نداره امنیته 
پاسخ:
حجاب امنیته؟ یعنی خانوما کالای جنسی هستن و آقایون هم یه عده موجودات درنده خوی! 
کاملا مخالفم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی