گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

از فواید فاصله

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ب.ظ

ازدواج برای من آرامش آورد. مخصوصا حالا که دو تایی دور از همه آدم هایی که خواسته و ناخواسته ما رو درگیر حواشی بیهوده می کردند، زندگیمونو شروع کردیم. تونستیم روی هدف های مشترکمون تمرکز کنیم و بی وقفه و با انگیزه به سمتشون بریم. تونستیم کارهایی رو که خودمون دوست داریم انجام بدیم و کارهایی که لازم نمی دونیم حذف کنیم بدون اینکه زیر فشار نظرات و دخالت های اطرافیان باشیم. و از همه مهم تر اینکه ما همدیگرو جوری که خودمون می خوایم شناختیم و ساختیم نه جوری که دیگران می خوان و از روی زندگی های نیمه تخریب شده خودشون بهمون دیکته می کنن.

این آرامشو دوست دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
گلاره ...

نظرات  (۱)

 ۲۰ سال زندگی مشترکی دارم اما تا الان درگیر عشق گذشته ام وبعضی وقتها دلم میخواد بهش اس بدم بگم در چه حالی 

نمیدونم چرا اینجوری خستم بعضی وقتها خسته میشم از خودم واحساس پولم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی