گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

درد

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

احساس می کنم تمام این مدت بازیچه دست تو بودم.

چقدر بهم دروغ گفتی!

اصلا بهت نمیاد بتونی انقدر بد باشی!

می خوام بدونی چه حالی دارم. 

انگار نمی شناسمت. انگار تازه رابطه مو باهات شروع کردم. 

فقط جواب این سوالمو بده. چرا؟ 

سرم روی سینه ش بین بازوهاش بود وقتی این حرفا رو بهم می زد.

انگار صدای خورد شدن استخون هامو می شنیدم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
گلاره ...

نظرات  (۱)

:(
گفتی چرا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی