گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

18 سالگی

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ

اگر می تونستم برگردم به ده سال قبل به 18 سالگیم، 

حتما خیلی کارا رو انجام نمی دادم. وقتی بهش فکر می کنم میبینم شاید انقدر اشتباه رفتم که باید خیلیاشو اصلاح کنم. حتما هنر می خوندم. دلم می خواست یکی از بچه های دانشکده هنر دانشگاه تهران باشم.  حتما آدمای دور و برمو با دقت بیشتری انتخاب می کردم. دنبال دوستای خوبی می گشتم که موندگار باشن. حتما بیشتر تو جمع حاضر می شدم و بیشتر سفر می رفتم. حتما همیشه کتاب دستم بود. خیلی کتاب می خوندم. دیگه عشقای دو روزه و بی هویتو امتحان نمی کردم. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۸
گلاره ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی