گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

گلاره

حرف هایی که فقط دو جا هستن. توی دلم و توی وبلاگم!

رویا

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

شبهایی که خواب اونو می بینم و روزهایی که کنار همسرم آرومم!

کدومو باور کنم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۰
گلاره ...

نظرات  (۱)

 سلام گلاره خانم،دردهای شبیه بهم داریم من 18سال دارم باهمسرم زندگی میکنم وهنوز که هنوز قلبم برای عشقم تنگ میشه بعضی وقتها زار میزنم تا آرووم بشم 

با اینکه الان پسرم 18ساله شده اما هنوز که هنوز وقتی عشق قدیم میبینم دلم تند تند میزنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی